Wiiie!

Både paketet från jotex med alla sängkläder och min nya mobil hade kommit idag. Så nu ligger jag och Mattias i varsitt hörn av soffan och försöker lära oss våra mobiler ;) Det går inge bra för mig dock. Mattias har hunnit surfa och allt möjligt haha. Äh, jag har inte bråttom, har snarare all tid i världen.
Btw, mina duntofflor kom juh med jotex paketet också så dom sitter parkerade på fossingarna alldeles nu. Kan juh säga en sak, det kan vara mitt bästa inköp ever. Tvingade Mattias att prova en då han hånade dom. Han ångrade sig rätt fort och medgav att tofflorna kan leva farligt då jag inte är hemma, haha ;P
Blir tyvärr inga nya sängkläder i sängen ikväll då båda tvättstugorna såklart var uppbokade :( Typiskt! Jag som såg så fram emot att krypa ner i renbäddat... Men imorrn, då jävlar!


Helt underbara <3


Kommentarer
Bella

Åh hoppas du har rätt=) såg en lucka den 20 nov. i din lista, så jag tror på då;-)Har fått svar nu att man får gå 21 dagar över BF! Ska till bm imorgon, sen ska jag försöka göra så mkt så möjligt,så det händer något=) vi kom på att vi hade kvar lite inköp som skulle göras innan bebisen kommer, typ en skötväska och en åkpåse till vagnen, men nog vettja vi hinner det;-)

2010-11-15 @ 20:09:09
URL: http://bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0