Typiskt

Min mobil litar jag inte riktigt på. Visst den funkar, men frågan är hur länge till? Är grymt sugen på att beställa en Xperia mini pro men kan fasen inte bestämma mig :S Känns så onödigt med tanke på att min mobil funkar,...ännu.
Maaah!
Måste inhandla mig en ordentlig vinterjacka sen också. Har redan spanat in en som jag förälskat mig i och den tänker jag jäkla köpa! Jag har ALDRIG köpt mig en ordentlig vinterjacka i hela mitt liv. Så n jäklar tänkte jag unna mig en varm, bra och förbannat snygg en. Dock tänker jag inte köpa någon sådan fören min käre bebis har valt att komma ut så jag förhoppningsvis kan stänga jackan. (Vilken inte ens är i närheten nu, och det är kallt vill jag lova!)
Men med min tur lär väl min älskade jacka vara slutsåld på hela planeten innan jag blivit av med magen.
Bitter.

Jävla united...


Kommentarer
Sandra:

snart ska du underbaring föda :) jag läääängtar efter att få höra hur det gick och vad det blev för något....

skicka mig recept på cup vad dom nu heter kakorna. dom ser ur goa ut.. :)

2010-11-10 @ 20:07:50
URL: http://orginoox.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0