slow-motion

Jepp, precis så känns det som att tiden går, slow-motion. Typiskt! Mormor gissade även fel då ingen bebis har anlänt än. Vaknade kring 6 tiden imorse och hade en jäääkla mensvärk, sov knappt någonting till Mattias klev upp, då försvann det sakta men säkert. Hmm. Just nu vill man ju bara ha ont som ett bevis på att n jäklar händer det något, men ikket!
Har haft panik klåda över hela kroppen till och från hela natten också vilket har gjort att jag vaknat minst en gång i halvtimmen och haft planer på att slita lös håret från mitt huvud för att ha någonting annat att fokusera på. Till och med Mattias har vaknat av allt mitt kliande och dragit undan händerna för mig för att jag skulle sluta. Hojja, har inte vart kul alls :S Ska åka och inhandla ett spec medel sen när Mattias slutat jobbet. Har haft det förr och det är magiskt!

Förutom det mår jag bara bra. Har mest tråkigt om dagarna då jag inte har allt för mkt att göra, plus att jag egentligen inte orkar göra allt för mkt haha. Är grymt sugen på att dra runt och inhandla massa julklappar, dock skulle nog mina höfter gå av på kuppen så jag låter nog bli. Är även grymt sugen på en promenad men tror inte att mina höfter skulle klara av det som sagt. Plus att jag förtillfället har en vinterjacka som jag inte får igen vilket givetvis resulterar i att jag går runt och fryser istället. Ingen hit näe.

Hade planer på att kidnappa Mattias igår, tvinga ner honom under ett stort täcke i soffan med mig och se på en film, men då upptäckte han givetvis att det var fotboll på tv......
Och idag skulle han se hockey. wtf! Bebis kom nu så jag har någon att kramas med!

Btw gillade jag min mammas sista mening i vårt telefonsamtal här tidigare.
"- Glöm inte bort att du ska föda idag!" (Hon har ju som sagt gissat på bebis ankomst idag)
Jag hoppas hon har rätt ;)


Kommentarer
sandra

du behöver inte vara rädd. allt kommer gå fin fint :)

2010-11-11 @ 16:04:15
URL: http://orginoox.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0