PANG!! sa det

Typ bokstavligt talat. My boobs, vad hände liksom? Efter natten vaknar man upp med enorma kanoner! Dom måste ha gått upp MINST 2 storlekar och dom är stenhårda. Känns ungefär som om någon skulle ha slagit ner två basketbollar i dom.
En gång i tiden var jag inne på det här med silikonbröst. Jag vill inte ha det nå mer...
Herre jisses. Ja säger då det, Lolo ferrari, Dolly parton snör er i väggen, här kommer jag!

Och sen vill jag tacka människan som uppfann amningsnappen, den är MAGISK!

Okej kanske inte, men nästan. Det känns sådär iaf!


Kommentarer
Sara W

Om 1-2 dagar blir det bättre då dom anpassat sig ;-) Men det är helvetes oskönt med två stenhårda basketbollar :-D

2010-11-26 @ 22:38:56
URL: http://saaraweiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0