Nej inte än

Nada, niet, nothing. Endast haft en slags blixtrande värk till och från hela natten, men ingenting jag lidit av. Har sovit som en klubbad säl inatt, iaf om man jämför resterande av nätterna. Kli tabletterna önskar jag dock hade bättre effekt för jag går fortfarande runt och kliar. Tur som är iaf inte lika mkt.

Förövrigt händer det inte särskilt mkt. Svärmor och svärfar är på besök. Har vart på stan en sväng och inhandlat lite grejs. Hittade mig äntligen hobbyleran jag letat efter i veckor! Sen fyndade jag även två söta mini-bodys för 50 kr :) Sen lite annat smått och gott.


Sen då?
- Jag vill föda nu nu nu helst nyss!


Kommentarer
ANNMARY

Tack för tipset, det ska jag ta vara på ;-)

2010-11-13 @ 17:10:50
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0