Maaaaaaaaaat!

Idag är första dagen på jätte länge som jag äntligen kommer ha min Mattias hemma. Känns som om jag knappt har sett honom på evigheter, det har jag ju visseligen inte heller haha.
Nåja, det firar vi med en goo middag tänkte jag. Så just nu håller jag på att tillaga ungstekt lax, potatis, sallad och vitlöksbröd. Mmmmm! Kommer faan äta ihjäl mig haha :P Tur att det inte rymms så mkt i mig innan det tar stopp, har juh som sagt något som tar plats i magen ;)

På tal om lite plats i magen så kan jag säga att från och med idag är det "Operation föda barn" som gäller. Mattias har ju som sagt gett henne order, två gånger, att hon inte fått komma ut än. Nu har han dock gjort bort allting och jag känner mig som sagt sprängfärdig. Så nu jäklar kan hon komma tycker jag :)
Vaknade inatt och hade ont i magen och vart svin glad. Tänkte "wiihooo nu jävlar ska här födas barn". Tji fick jag. Nåja, en sak är ju faktiskt säker, och det är att inom en månad så har vi vår bebis här :) Hallelujah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0