Lite nytt i sängen, höhö

Nu har jag äntligen klickat hem lite nya sängkläder :) Var 4 olika uppsättningar och sen kunde jag inte hålla mig från att beställa ett par duntofflor (har velat ha ett par i evigheter). Åååh så skönt det ska bli att krya ner i nytt och fräscht sen! Nu är det bara vänta i 4-5 dagar. Håller tummarna att det dyker upp på fredag :D


Detta är ett ett 6-delsset. 2st påslakan och 4st örngott

Och detta är en 4-delsset. 2st påslakan och 2st örngott (Tyckte det var skit snyggt!)

Detta är ett 2-delsset (Beställde dock dubbla set)  Dom kostade ju hela 49:-/st så ;)

Och detta är också ett 2-delsset så även denna uppsättning beställde jag det dubbla utav :)

Duntofflorna som jag är förälskad i redan innan jag hunnit parkera dom på fötterna ;)
COME TO MAMA! ;D


Kan ju tillägga att detta kalas gick på 800kr + frakt (877kr). Tycker jag lyckades få hyffsat mkt för pengarna, så jag är mer än nöjd! :)


Kommentarer
Bellaw

Vilka fynd, vart beställde du ifrån? Vi skulle behöva nya sängkläder!=)

2010-11-09 @ 15:26:52
URL: http://Bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0