Längtar

Som de flesta vet så är det ju känt att man sväller upp som gravid, särskilt om fingrar och fötter. Min bm gav mig stränga order om att absolut under inga omständigheter ha min förlovningsring på mig. För om jag sväller upp så skulle dom klippa av den, och det är ju inte direkt så man får ersättning för den. Duktig som jag är så löd jag henne och tog av ringen (detta var för 2-3 månader sen). Egentligen kan jag väl glatt meddela att jag varken svällt om mina fötter lr mina händer. Har ingen vätska alls, iaf vad jag har märkt av!? Dock vågar jag inte sätta på ringen ännu för då är det ju gjort för att jag ska svälla haha. Dessutom är det ju inte så jäkla länge kvar innan det är "grönt" för att använda den igen :)

Min helt underbart snygga förlovningsring! Kunde inte vara mer nöjd <3


Min bättre hälft vill ju föresten att vi ska gifta oss till sommaren, jag vill dock vänta tills sommaren efter den. Sommaren 2012 alltså. Dels så jag har god tid på mig att komma i form (fniss), och sedan vill jag ha våran lill tjej äldre än ett par månader. Nåja, den som lever får se. Drömma är alltid roligt :) Men en sak är säker, jag lovar att vi ska gifta oss bejb ;) Me love you long time <3



Fast det behövde vi juh inget test för att veta ;)


Kommentarer
Bella

Du känner iaf nått, jag har bara ynka små sammandragning som inte känns förutom att magen bli hård! Hmm jag ska också gissa på ett datum, men har inte bestämt mig ännu;-)

2010-11-11 @ 20:06:24
URL: http://Bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0