Ja, dessa jävla tabletter...

Idag kan man säga att jag haft en minst sagt pissig dag och jag har fällt mer än en tår. En sinnessjuk stor våg av besvikelse som sköljde över en imorse. Kommer inte ihåg sist jag känt mig så jävla tom. Jag säger bara en sak, jag vet inte vad jag ska göra med denna klåda!? Det är INTE hepatos och läkarna vet inte vad det är. Men jag håller seriöst på att bli knäpp! Har klöst sönder större delen av kroppen så jag är öm, riktigt öm.
Läkaren skriver bara ut massa skit tabletter + sömntabletter vilket är jävligt kul när jag HATAR att äta tabletter och sen att dom inte hjälper ett skit gör ju knappast saken bättre.
Nåja, nu är det "one day at the time" som gäller, det har det väl visseligen vart sista tiden ändå.

Snälla, söta, rara underbara unge, kan du inte komma ut innan mamma din måste rulla in på psyket pga av all klåda!? Jag skulle såååååååå mkt hellre ha ont. Klåda är faan ett rent helvete!

Som sagt har dagen inte vart alltför bra för min del (berättar inte mer än så, orkar inte). Iaf så mot kvälls kvisten bjuder jag mattias på pizza från kina. Sen hällde jag upp ett bubbelbad åt honom och sedan serverade honom en öl där han låg. Inte nog med det så avslutade jag genom att ge honom massage med olja.
Man skulle kunna tro att det är han som haft en dålig dag, haha. Varför jag vart så snäll med honom? Jag är väl helt enkelt ett jävligt bra tjej!? HAHA!


Kommentarer
Sara W

Snart är allt över och tro mig alla bekymmer är mödan värd, idag skulle jag kunna skaffa 10 barn till. Men då jag var gravid ville jag aldrig mer skaffa fler ;-) Snart så snart har du din ängel här :-)

2010-11-20 @ 21:39:53
URL: http://saaraweiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0