Dagen D, "0 days to go"

Ja då var vi framme vid dagen D. Söndagen den 21 November som man haft i nedräkningen från den dag då man "fick" det datumet. Visst vet man att bebis kan komma innan och lika väl efter, men som sagt så är det ju det enda datum man haft att gå efter och nu plötsligt så var vi här. Men ingen bebis, inte så mkt som några känningar heller :(
Satt föresten och kikade i en gammal kalenderbok som jag hade sen förra året. Det roliga var att jag hade skrivit upp mina mått (över mage, byst, höfter, rumpa osv) och det hade jag måttat den 22/11-09. Istort ett exakt för ett år sen kan man ju säga :) Givetvis kan jag ju säga att jag måttade mig nu, och jävlar det har hänt grejer haha ;D Ska bli kul sen efter jag klämmt ut lillen hur mkt som försvinner från t ex magen :)



Hehe nu är jag 100% gravid :)


Kommentarer
Emy

Berätta då bebis kommer :)



Btw, länka mig gärna på din sida, har dig på min ^^



xoxo

Emy

2010-11-22 @ 01:09:17
URL: http://rednalyn.blogspot.com
hannie

lycka till när det väl händer! :)

2010-11-22 @ 18:29:44
URL: http://hhaanniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0