Cupcakes

Som sagt gungar man ju mest runt här hema och försöker fördriva tiden på alla möjliga tänkbara sätt. Försökte mig på detta med städning igår men det var ingen hit alls då min foglossning gjorde sig till känns på en gång. (Har fått riktigt hemsk foglossning och ont i blygbenet sista dagarna). Stå upp länge överhuvudtaget är väl kanske inte min grej just nu, men jag bestämde mig för att göra cupcakes då det var längesen sist. Plus att jag har en pojkvän som älskar dom :) Passade även på att snöra ihop ett gäng chokladbollar. Givetvis har jag nu svin ont i höfter och rygg, men jag fick ju iaf tiden att rinna iväg ett tag :) Och FÖRHOPPNINGSVIS är man väl inte så här tjock och otymplig allt för länge till.

Näe, nu ska jag ta tag i disken som ligger på bänken efter mitt bakande *fy skäms*. Sen låter ett varmt bubbelbad inte helt fel, och kanske en kopp basilikate på det? Som sagt, skam den som ger sig ;)

Choklad cupcakes, denna gång med gul glasyr :)



Kommentarer
Camilla

Du kanske vill skicka några sånna till mig? ;)

2010-11-09 @ 09:40:56
URL: http://camillar.blogg.se/
Sandra:

hur gör man sånna. send me some resept!!!!

2010-11-10 @ 20:06:52
URL: http://orginoox.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0