Basilikate

Näe ingen bebis än, tyvärr. I brist på annat satt jag återigen och läste om olika sätt att "sätta igång förlossningar" haha. Hittade nu ett annat te man skulle prova, basilikate. Sagt och gjort. Var helt övertygad om att det skulle smaka skit, men näe det var faktiskt gott till min stora förvåning :) Inte nog med det så hade jag en hel del sammandragningar igår (absolut att det kan ha varit ett sammanträffande). Måste återigen vara noga med att säga att ja, jag vet, bebis kommer när hon kommer. Dock som höggravid kvinna så här på slutet så gör man ju ingenting annat än att gå och räkna dagarna, plus att man inte orkar göra någonting. Man längtar så man håller på att bli vansinnig. Då kan man lika gärna roa sig med såna här ofarliga grejer som dessa teér, då det är helt harmlöst och ofarligt :) Tycker jag iaf! Tror faktiskt att hoppet är det sista som lämnar en höggravid kvinna ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0