Bad med bubbel

Guuud så skönt det är! Typiskt att vårt badkar är så litet och jag så tjock haha, det blir en lite jobbig kombination ska jag lova er ;) Dock är det värt det ändå. Tycker man iaf när man ligger där och jäser ;)
Kvälls kvisten har vart lugn. Hann vila lite på maten och sedan var det dags för hockeyn där Luleå tyvärr förlorade. Jävla skit! Kände att humöret rätt snabbt åkte ner i botten. Riktigt jävla dålig match! Nåja, bara rycka upp sig och ladda inför nästa match :)

Efter det har jag bara vart förbi coop och inhandlat lite kvälls fika som vi snart ska käka. Givetvis ska mackorna sväljas ner med en kopp hallonbladste, yummie!
Hitills har jag då inte känt någon skillnad, men som sagt är det juh gott iaf! :)
Näe, ska passa på att ställa i ordning medans älsko är i duschen. Sen kanske det blir lite filmmys om inte Mattias vägrar haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0