Värsta myset

Idag har det som sagt kalasats igen fast denna dag hos mammi. Har fått massa bra och ha grejer och en jäkla massa trisslotter, mest nitlotter dock :( Men men, lika nöjd är jag förde! :) Annis har även vart och fikat hos mig, och även hon gillade min jordgubbs tårta, det gjorde dock inte hennes mage hahahah!
Har glidit runt stan och funderat ut nått roligt att göra. Lätt i kalix? näe! Men vi slog ihop våra kloka skallar och kom fram till att vi skulle se film vid älven. Hur går det till tänker ni? Jo vi for till Annis och hämtade ett täcke, 2 kaffe koppar och hennes laptop och mojsade ner oss i bilen nere vid vattnet så vi hade utsikt över älven. Var faktiskt riktigt mysigt ;) Det lär vi nog aldrig glömma heller haha!


Förövrigt är allting bra. Jag är trött men tror jag kommer ha svårt att sova ikväll. Har nämligen fått nått lyckorus såhär på natt kvisten haha. Saknar Mattias gör jag också, men nu är det bara 3 nätter kvar, lr njaa, 2½ ;)
Nu ska jag lägga in nå bilder i datorn sen ska jag försöka sova. Vi ses och hörs peepz!


Kommentarer
AnnMary

Det var myyys :D

2010-05-10 @ 23:17:41
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0