Sprucken korv

Jepp, börjar se ut som en sån. Har dessutom insett att det lär juh knappast sluta med det. Jag pratar om bristningarna som jag börjat få över fläsk handtagen haha. Dock så skiter jag i hur faan det ser ut. Jag väntar för guds skull barn! Sen efter man fått barn och är missnöjd så kanske man gör någonting åt saken då.
Jag insåg att dom hade blivit värre när jag tog en ny magbild för att se om det har hänt någonting. Sist jag fotade var jag i v.13 (12+0) och nu har jag fotat och nu är jag i v.15 (14+0). Lägger in bilden så får ni väl se om ni ser nån skillnad. Som sagt kan jag inte riktigt bestämma mig haha!

Jag har faktiskt börjat inse mer och mer att jag är gravid. Lr lite iaf ;D


Kommentarer
sandra

ETT RÅD från mig... SMÖRJ in dig med barnolja. så mycket du bara kan över magen och "där" du spricker. då minskar du risken att få MASSOR med bristningar... jag fick mina första bristningar i vecka 38 :p TACKA VET JAG BARNOLJAN ;) min pojkvän smörjde in mig som ett tok överallt. magen nådde jag själv. men rygg osv. fixade han. be killen om hjälp om det är svårt. men prova. :) ser du ut sådär redan hur ska du inte se ut om 30veckor?? :S PÖSS**

2010-05-25 @ 17:15:28
URL: http://orginoox.blogg.se/
sandra

tänk på att bristningar ALDRIG försvinner. jo, du kan bleka dom med tiden, men dom finns ALLTID där, så ju färre desto bättre ;) babe!

2010-05-25 @ 17:16:18
URL: http://orginoox.blogg.se/
emma

det syns skilnad emelie .. jätte kul.. och du vill bara säga att såndär olja hjälper inte på alla.. dock inte på mig.. smörjde och smörjde.. heal graviliteten likförbannat fick jag ass mycket bristnigar ... menmen täcken på att man fått barn :)tycker det e värre nu efter dom här gravilitetes kilrona som man bär p åaldrig försvinner oavsätt att man äter nyttigt och tränar mycket.. menmen som sagt är något fint i slutändan. allt detta e värt det man får på kroppen .. så skall bli så kul att se dig sen :)

2010-05-25 @ 18:28:57
URL: http://themami.blogg.se/
Anonym

Jag läste att ni har fått kämpa lite med att bli med barn, du vill inte berätta hur det gått till och vad för hjälp ni fick? Hur snabbt fick ni hjälp? Har också haft cystor som du. Jag och min pojkvän försöker också, men det går trögt. Jag undrar när jag ska börja söka hjälp. Jag har ingen egen blogg som du kan svara till tyvärr, men hoppas du vill svara ändå! Hade bra & grattis! :)

2010-05-26 @ 17:24:18
Emelie

Hejsan!

Jo det stämmer att vi fått hjälp. Jag svarar gärna inte i bloggen med tanke på att en hel del läser min blogg. Men har du någon mejl så kan jag skicka.

Tack!

MVH Emelie

2010-05-26 @ 20:15:49
URL: http://xplosive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0