Satc 2 [x]

Har färgäves försökt få med mig någon att komma och se på SATC 2 med mig de senaste två dagarna. Men i sista sekunden ringer Sara och frågar om jag ska haka på med henne och Lee, självklart svarar jag ja. Så filmen var grym och jag hade trevligt sällskap, två flugor i en smäll :) Jag råder verkligen er som inte sett den att faktiskt gå och se den. Den var mer rolig lr hur jag ska förklara, än första filmen. Mkt mer humor på nått sätt :) Jag är iaf nöjd med den, helt klart!


Ikväll har jag mest vart lat och sett på film. Pluggat litegrann men det har gått riktigt segt :/ Börjar sakna Mattias en massa nu också... Alltid är det så mot kvällar/nätterna han är borta. Dagarna går så jäkla fort ändå så det är helt sjukt! Fatta att jag redan är i v.16 (15+1) och det känns helt underbart! Har verkligen börjat se fram emot ultraljudet som nu inte längre är allt för långt borta, blir i slutet av juni nångång skulle jag tro :)


Imorrn ska jag ta mig en sovmorgon tror jag. Iaf sova tillräckligt för att orka ta i med hård handskarna och plugga så mkt jag kan. Palla ligga efter, neee.
Nu ska jag tvätta fejja, borsta tänderna och krypa ner till sängs. Den tomma sängen... *mummel*... Äh, tiden går fort! Godnatt Sverige!




Nu har plötsligt den lilla jordnöten (som jag såg den som på första ultraljudet i v.8)
faktiskt blivit en bebis som man kan se här på bilden.
Det är helt underbart men jag har fortfarande svårt
att förstå det? Men men, det kommer. Det är jag helt övertygad om ;)



Kommentarer
Millah

Grattis =) Vad roligt..Massa kramar

2010-06-02 @ 01:25:24
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0