Om exakt en vecka

Så fyller jag år. Min födelsedag (lr egentligen hela helgen) så kommer jag ha kul. Jag kommer slippa vara ensamen, och det bästa av allt, jag kommer vara hemma i kalix. Funderar på B4 med dom närmsta på fredag, kalas i ryssland lördag och hos mamma på söndag. Är dock än inte bestämt men jag sitter ju hemma i min ensamhet så jag har all tid i världen att tänka. Hojja.
Kan säga en sak jag aldrig någonsin kunde drömma om att jag skulle säga, men hade fel. Shit vad jag saknar Kalix dagar/kvällar som denna...


Över till någonting annat. Jag har kommit på två saker jag verkligen vill ha till kommande helg. Om jag lyckas återstår att se. Ska blinka till mammi att jag önskar mig en utav sakerna iaf ;)
Äh, jag kommer vara bland mina nära och kära, huvudsaken.


Näe, kanske man skulle hitta på någonting. Jag är så uttråkad att jag har ont i kroppen. JÄVLA FUCKING SKIT DAG!
Jag tror jag ska bege mig ut på mission. Cya peeepz.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0