Vila i frid min älskade vän

Att livet kan vara så brutalt och att man får gå igenom dagar som dessa. Det är helt sinnessjukt! I förrgår, Torsdag den 25/3 gick en nära vän till mig bort.
Den här tjejen har jag umgåtts med mest av alla sen jag flyttat hit till Boden och hon har gett mig så jäkla mkt. Det är inte alla som vart nöjd med att jag valde att umgås med henne, men det har aldrig rört mig i ryggen. Att folk är så förbannat trångsynta att dom missat chansen att få lära känna en sån underbar människa som Linda är faan helt upp till dem!


Jag var med Linda senast i onsdags kväll. Hon kramade om mig och berättade hur kul det var att se mig igen. Att hon saknat mig då vi inte setts på ett tag. Jag presenterade henne för Cissi och sedan for vi på rönnbäcks och käkade. Vi svammlade och skrattade helt hysteriskt där vi satt. Linda var så jäkla glad. Det var jag också.
Efter att ha hört hem henne tog det ungefär en timme så ringde hon, återigen för att berätta att hon saknat mig och hur kul vi haft. Att det här skulle vi helt klart göra om. Hon föreslog att vi skulle hitta på någonting dagen efter och jag nappade direkt. Det är väl ungefär bland det sista vi pratade om.


Tanken på att jag aldrig mer kommer få umgås och dela skratt och tårar med Linda gör mig illamående. Att hon faktiskt inte finns bland oss nå mer vill inte riktigt sjunka in, och det kommer ta fruktansvärt länge!
Men en sak är säker, jag kommer ALDRIG NÅGONSIN glömma min knasboll Linda. Tack för att jag gick chansen att lära känna dig och få vara din vän. Jag kommer aldrig sluta sakna dig. Jag hoppas verkligen att du äntligen fått den ro du förtjänar. Jag älskar dig gumman, nu och förevigt! <3





Min älskade ängel, Linda Thomelius
<3






Kommentarer
Sandra:

varför dog hon? :/

2010-04-01 @ 09:48:26
URL: http://orginoox.blogg.se/
Olivia Karlsson ( Thomelius)

Såg detta nu många år sedan, älskade mamma... Gör ont bara jag läser texten. Himelens finaste ängel är hon, om en stjärna tändes varje gång jag tänker på hon så skulle natten vara lika ljus som dagen <3 Älskar dig mer än allt <3<3

2015-04-25 @ 23:59:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0