ursch och fy faan!

Vilken jävla natt jag haft! Har vaknat minst en gång i timmen och vaknat med ett ryck. Har drömt mardrömmar, precis hela jävla natten! Och det värsta av allt är hur sjukt verkliga dom var, allihopa.
Även nu i vaket tillstånd mår jag illa bara utav att tänka på allt jag drömt. Är som att jag inte fattat att jag är vaken än. Huvvaligen!


Nåja, över till det positiva. Idag är det fredag och det positiva med det är väl att jag älskar fredagar haha. Tyvärr jobbar ju Mattias så jag får väl inte ut så mkt utav att det faktiskt är fredag. Men men, någonting ska man väl kanske kunna hitta på :)


Nu måste jag iaf göra mig i ordning. Ska på AF kl 10.00. BLäääääääääääääääääääääääääää.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0