Stads rundan

Idag började man dagen med hotell frukost. Gott som faen! Var sjukt fint där man satt och käkade också här på hotellet. Efter frukosten var det upp på hotell rummet och se lite cougar town, sen göra oss i ordning och ut på stan. Var och käkade lunch med en gammal polare till Mattias, det var jätte trevligt! :)

Efter lunchen var vi och boka tid för lite ompyssling. Så imorgon ska Mattias få 55 min massage och jag en ansikts behandling på 55 min. Dock ska dom juh klämma porer och sånt skit på mig. Så jag kanske inte njuter så mkt men haha ;D Ska iaf bli skönt att bli av med lite skit!


Har även shoppat lite idag. Någon tröja, en jacka linne och små kraffs. Till och med Mattias har inhandlat sig lite na kläder :)
här senare har vi vart och käkat middag hos Mattias farbror och med hans kusiner. God mat och trevligt sällskap :)
Sen när vi kom fram till hotellet igen så sprang jag raka vägen till kaffe automaten och hällde upp massa choklad. Den är sjukligt god här! Plus att det är gratis hehe ;)


Nu ska jag mojsa ner mig med babe i sängen och se på någon film. Mest troligt har vi ett rätt fullspeckat schema imorrn så. Godnatt Sverige


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0