Numquam in deditionem venias

För plötsligt händer det. På ett lr annat sätt.

Ikväll blire bara mys framför tvn med älsko. Funderade på att fara förbi cia nykter, men tänkte att med tanke på hur sjukt lite tid jag tillbringat med min karl den sista tiden så håller jag mig hemma. Men men, finns juh fler tillfällen :)
Tänkte laga nå go middag men vet fasen inte vad!? ska jag vara ärlig är jag sugen på allt oh ingenting. Vart ingen go middag igår så haha ;)

Funderar på kycklingsallad. Eller kanske grillad lax? Äh någonting måste jag väl lyckas kocka ihop :) Blir iaf bara mys ikväll (enligt mig), kanske inte om mattias får något och säga till om ;)
Näe, nu ska jag sluta sitta här och svammla. Ska hoppa in i duschen. Jag luktar illa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0