Jag är en bra flickvän

Idag har jag haft en allmänt jobbig dag. Har mått dåligt som fasen och vart sjukligt trött. Har varit riktigt jobbigt. Sen fick jag dock ett samtal från en person som jag faktiskt inte pratat med på år och dagar, och det var otroligt uppskattat! Det var min käre "småkusin" Camilla. Herregud vad vi kan svammla, jisses alltså!
Var iaf riktigt roligt att höra hur hon har det nu för tiden osv. Har jag jag tur kanske hon kommer på besök snart ;)


Förövrigt har jag vart förbi mio och betalat soffan idag. Vart och handlat lite olika grejer och sen bara vart hemma och tagit det lugnt. Har köpt en gigantiskt påskägg till Mattias och fyllt det med typ 3-4kg godis hahah ;D Jag tycker jag är en bra flickvän, fniss.


Nu har äntligen Mattias kommit hem så jag ska passa på att umgås med honom nu. Men ha det bra gott folk!


Jag och Camilla för hundra år sen (den enda bild jag hade)


Kommentarer
Camilla

Hahahaha UNDERBART!

2010-03-29 @ 23:42:40
URL: http://camillar.blogg.se/
Camilla

Raring, du får ju uppdatera lite va ;)

2010-03-30 @ 17:24:36
URL: http://camillar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0