Haha, helt seriöst!?

Var ökar mina läsare nå sjukt mkt när jag inte bloggar för? Jag förstår verkligen inte det. Men det kanske bara är jag som inte gör det?

Nåja, det händer inte allt för mkt just nu. Njuter av att vara ledig och sover på tok för mkt ;) Idag har mammi och lillebror vart på besök. Trevligt som fåå! Sen har vi käkat middag osv.
Nu ikväll har jag bara sett film med älsko och myst på innan han somnat vid 22 tiden. Efter det har jag nästan bara suttit vid dumburken. Pinsamt! Dock känner jag att jag inte har allt för stort urval. Tv lr dator? Dator lr tv? Ja ni ser juh, riktigt svåra beslut har jag att ta.

Näe, jag börjar bli trött igen, därför jag svammlar så mkt. Ska krypa ner brevid min hunk för snart får jag juh inte sova med honom mer, på flera dagar. BLÄ! Tur att min bäbis har kommit hem igen! :D (My för er som inte förstod)
Näe, nu ska jag tvätta fejjan med de svindyra ansikts grejerna som älsko köpte åt mig i umeå ;)

Puss och godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0