What to do?

Det känns som att jag bara är misslyckad. Jag pluggar och kommer ingen vart alls. Jag läser och läser och läser, ingenting fastnar. Jag har typ tappat alla min hjärnceller sen jag vart gravid (det är faan inget skämt!). Jag har aldrig pluggat så hårt i hela mitt liv, samtidigt har det aldrig gått så dåligt. Jag har ingen lust alls att fortsätta när det går så här. Det slutar bara med att jag får ångest för att ingenting fastnar och återigen känner jag mig dum. Därefter mer ångest, igen. En ond cirkel med andra ord. Dessutom bråkar csn och jag har ingen inkomst för tillfället, det gör att jag har en svidande känsla i magen varje jävla dag. En stor klump i magen som verkligen inte går bort.
Jag tror jag ska panta burkarna vi har här hemma imorrn och satsa allt på lotto. Vem vet?

Nåja, jag har typ aldrig vunnit något i hela mitt liv så. Oddsen är stora. HAH!


Näe, en massa pengar och sen vara ledig denna sommar. Kunna glassa och vara ute i solen och bara hitta på en jävla massa bus. Nästa sommar har jag/vi fullt upp. Som jag längtar!
Nu ska jag dricka lite mer och sen börja bege mig mot sängen. Måste stiga upp tidigt imorrn så.
Har ni några tips om hur man blir rik lr överhuvudtaget tjänar pengar, SKRIV! ;)





Kommentarer
Anonym

Ett jobb ger pengar?

2010-06-03 @ 15:09:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0