v.17 (16+0)

Satan vad tiden går och samtidigt gnäller jag på hur sakta allting går. Ja man är aldrig nöjd haha ;D Men även om tiden gått fort så känns november jäätte långt borta, men det är bara för att jag längtar så sjuuukt mkt efter bebis! Har ju gått in i perioden då magen växer snabbare och snabbare så man lär juh börja märka mer skillnad. Har fotat magen idag och jämförde med v.13 (12+0) och insett att magen faktiskt har växt, en hel del faktiskt!
Inte nog med att magen växer som den ska så har jag även bokat ultraljud nu. Så den 24 juni är det dags att kika på lillen och se hur den har det där inne :) Är dock fortfarande inte bestämt om vi ska kolla upp könet än. Som sagt har vi fortfarade tid att fundera :)


Idag har varit en bra dag. Har egentligen inte gjort någonting särskilt kul idag men samtidigt har jag bara något slags lugn i kroppen?! Vet inte om det är för att Mattias är hemma lr om jag bara är knäpp haha. Det är iaf skönt att vara avslappnad för en gångs skull, jag är INTE bra på sånt!
Näe nu ska jag lägga ut tjockisbild och sen ska jag kika på tv en sväng. Lr måste nog gå ut med våran adhd hund (tror seriöst hon hinkat redbull i smyg lr nått?) Äh, cya!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0