myggbett i röven?

Dagen startade av att Mattias pikkade på mig och frågade om inte jag skulle stiga upp snart. Jag morrar och mummlar något och stiger sedan upp. Det underbara morgon människan som jag är, alltid upp med ett fetsmajl, NOT! Mattias, du ska kramas på mornarna, då håller jag mig lugn och snäll ;P haha!
For sedan på AF och inte fasen var hon jag skulle träffa där, nej nej hon var inte där. Happ, begav mig hemåt igen då.

Sen ringde tomas och ville bjuda mig och Mattias på kina, klart så fick han det ;) haha. Tack snälla Tomas för maten!
Efter maten begav sig grabbarna iväg för att borra någonting hos Tomas så jag begav mig och hämtade cissi. Vi hämtade nån filt att sitta på, lite läskedrycker och så fick bävern följa med. Vi parkerade oss bakom hennes hus och glassade i solen, dock vart vi invarderade av knott och andra små äckliga flygfän. My fick sig ett bett vid ögat som stackarn senare satt och pep över. Det kliade väl antagligen.


Nåja, hämtade upp Matti efter lite bilkrångel men vi tog oss tillslut hem. Cissi begav sig vidare på mission så jag for hem med Mattias. Väl hemma får my nå fnatt och börjar dra fisringen efter mattan i en jäkla fart. Svin jävla hund! Då kom min senare tanke, hon kanske har fått nå bett där också? haha stackan. Tur att mattan är lila så man inte ser fart ränderna, hahah. Näe fy faan vad äckligt!

Nu ska jag bestämma mig om jag ska orka baka en kladdkaka lr inte. Det talar emot just nu. Men Mattias blir väl arg på mig sen om han läser detta och inte finner kladdkaka i kylen sen haha!
Nåja, det återstår att se.


Fis-rings-dragar-bävern nöjd ute i solen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0