Ingenting fungerar

Jag gör allt för att försöka känna mig "fin". Jag gör hårförlängning, jag färgar håret, jag sminkar mig, jag plattar håret, jag lockar håret, jag har håret utsläppt, jag har det uppsatt. Jag har olika kläder, olika skor, olika slags sminkningar. ibland örhängen, ibland halsband, ibland ringar. Jag blir aldrig någonsin nöjd! Jag hittar alltid någonting jag stör mig på hos mig själv som vanligt. Har märkt att självförtroendet bara blivit sämre. Jag känner mig som en fläskkorv i alla mina kläder och det gjorde jag redan innan jag vart gravid.
Men men det är väl bara göra det bästa av situationen och gilla läget. Det finns bara en som mig och det är jag, så deså!

Nu ska jag ut på vift! Cya peepz




Kommentarer
Anonym

Du kommer bara känna dig ännu mer fläskig med tiden, om du inte lär dig att tycka om din mage (vilket jag inte lyckats med ännu)... Så bara att vänja dig, tyvärr

2010-06-05 @ 20:35:03
Hee man

Du är den vackraste. Iaf i mina ögon :)



2010-06-06 @ 04:08:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0