Det svider och sticks

Då var man hemma i Boden igen effter ett par dagar i Kalix. Har vart och firat lillebror som blivit 18 år....skrämmande, jag vet. Har väl egentligen inte hunnit göra så mkt vettigt men det är alltid skönt att komma hem.
Dennis har hunnit införskaffa sig sin första bil, dock har han inget körkort än. Men men, han har hunnit längre än mig, jag har haft körkort i över två år och aldrig vart i närheten av att ens äga en bil haha! Nåja, inte för att jag behöver någon men.
Har vart sugen på att grilla i flera flera dagar nu, synd att vädret inte direkt varit just "grillväder" :O Nåja, dom hade väl lovat en jäkla massa sol till helgen? Återstår ju att se.


Förövrigt händer det inte mkt. Har ont i magen, det svider och håller på :S Nåja, funderar på att göra nå kvällsfika och sen mysa ner sig framför "Sex and the city 2" som jag tror jag lyckats ladda hem. Ja, jag har sett den, men jag vill se den minst 10 gånger till, because it was goood! ;)
Näe, nu slänger jag snart in handduken. Bjussar på någon bild :)




Finn 1 "fel"



Gissa vad dom lyckats med...



Söta lillebror. I denna mask beslöt han sig för att ställa sig brevid mig.
Jag var helt oförberedd. Jag skrek...



Ser läskigt verklig ut :S



"skalle-pär vs. skalle-pär"




Slav arbetarn ;) Haha näe, han fick faktiskt betalt! :)



Så duktig så! :)



Lillebror och hans nya pärla :)




Kommentarer
ANNMARY

hahah fan vad äcklig mask :S vet du vilket sug jag fick efter din jordgubstårta?!

2010-06-22 @ 21:29:49
URL: http://annmary.blogg.se/
ANNMARY

jag är grymt sugen på fika och kom på att din var så jävla god när jag gick in på din blogg :)

2010-06-22 @ 21:52:02
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0