Speciell dag <3

Nej idag är det inte riktigt en vanlig dag, dock heller ingen födelsedag (Lr jo säkert för nån men). Idag har nämligen jag och Mattias tagit ett steg närmare bröllop för vi har nämligen förlovat oss :)
Ringarna köpte vi förra veckan och hämtade ut dom i tisdags. Dock har vi väntat tills idag då idag är den egentliga förlovnings dagen :) Den 11 varje månad är "våran" dag så det är därför vi förlovar oss just idag. Hmm, ja ni kanske fattar?!? Haha.

Jag är iaf kär som en liten fnittrig tonåring. Och vääääärldens finaste ring har jag fått av Mattias :) Inte för att verka dryg lr alltför snoffsig, men jag har faan aldrig sett någon tjej ha lika fin förlovningsring som jag har. Notera då att jag menar förlovningsring! Men egentligen spelar varken ringen lr priset någon roll, jag är tsm med världens bästa kille och det är honom jag ska dela mitt liv med! :)
Bilder på ringarna kan jag tyvärr inte lägga in fören vi har kommit hem till Boden :S Har inte internet på bärbara datorn här så. Men ni får hålla utkik sen :)
Nu ska jag gå och pussa på min blivande make ;) Cya


Kommentarer
Cecilia

GRATTIS SNYGGING! vad roligt fan vad glad jag blir för eran skull :) Hoppas allt är bra med dej Puss & kram snuskbarn // Cia

2010-07-11 @ 16:44:14
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Elin

Grattis! :)

2010-07-12 @ 22:11:39
URL: http://sundstromelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0