Myspys

Imorsen vaknade jag som så många andra, utav att åskan small så förbannat. Jag var helt seriöst beredd på att få se grannhuset i lågor när jag drog upp persiennerna. Tur som var så stod huset kvar i samma skick. Jag klev upp för att gå på toa och då spinger my stackarn in på toa före mig och gömmer sig under badkaret. Stackarn! Hon brukar istort sett aldrig vara rädd för åskan. Hon hann till och med vara en sväng i mattias garderob och gömma sig haha. Nåja, hon överlevde juh :)

Sov ett par timmar till för att sedan stiga upp "på riktigt" haha. Svammlade på med Mattias en massa, gjorde mig i ordning och sen drog ner på stan med Cissi :) Det var ju inte igår man umgicks med henne, så det var ju trevligt! :) Snacka lite skit och få höra lite skvaller, det mår man väl alltid bra av!

Kvällen har tillägnats åt att mysa i soffan framför både dator och tv :) Och det har vart lika underbart som vanligt! Vi har nu även sett filmen "Farsan". Personligen tyckte jag den var skit kul och rekomenderar den starkt för er som inte sett den :)

Näe nu ska jag hälla upp ett glad cola, gräva ner mig i soffan och se ett avsnitt utav L word. Babe och Myran sover redan så ska försöka att inte vara uppe allt för länge. Möte med jobb coach imorrn för första gången också. Blä!
Godnatt Sverige!


Uppbunkrat inför "Farsan" :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0