MVC besök

Idag har jag legat i sängen ett braaaa tag och skönt var det. Mattias hann vara ute och cykla 45km medans jag låg och dregglade i sängen i två timmar till haha. Tur att man är hurtig ;)

Senare under dagen var det dags för besök på mvc. Det gick jätte bra. Alla prover visade det dom skulle och hon tyckte allting såg bra ut. Nu fick vi även höra hjärtljudet på lill trollet, helt sjuuukt häftigt det också! :) Och även där var allting som det skulle, så jag är inte annat än nöjd med besöket :)

Efter mvc har vi vart på stan och gjort massa ärenden. Vissa lite mer speciella och udda än andra haha, men mer än så säger jag ikket ;)
Sen ikväll fick jag nå ryck och tog äntligen tjuren vid hornen och tog tag i rensningen av min garderob, vilket verkligen behövdes. Plockade undan alla kläder jag inte kan ha eftersom magen växer. Har så liten garderob så det är juh lika bra. Så uppe på vindan ligger nu halva min garderob haha.

Nåja. Då var det kväll igen. Jisses vad tiden bara tickar på! Snart är det ny vecka igen. Jag hoppas på en jäkla massa sol och härligt väder de närmsta veckorna då vi kommer vara på resande fot. Kanske jag får mig mitt efterlängtade nattbad! :D


Nu ska jag se lite L word sen kanske försöka på Mattias att nöta lite PP med mig :) Tänkte försöka få busungen att kikka så även pappa mattias får känna, för varje gång han sätter dit handen så är det cool lugnt i magen. Typiskt! Nåja, har en stark känsla av att det hinns ;)




Har börjat känna mig som en kassler i alla mina klädesplagg.
Men kassler är väl läckert?
v.21 (20+1)


Kommentarer
Zandra - Mamma till Thindra! :) ♥

Du börjar bli stor nu! Jisses vad tiden går fort, du var ju nyss i vecka 17! :P :)

2010-07-19 @ 16:21:07
URL: http://mammaijuni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0