Livet är wunderbart!

Faktiskt! Har som något allmänt lyckorus i kroppen och har haft det i ett flertal veckor nu. Kanske har det något att göra med att jag är tillsammans med världens bästa kille? som jag även förlovat mig med för inte allt för längesen. Att jag väntar barn med denna underbara människa. Att jag får gnida röv med honom varje natt. Att vi blir mer och mer en liten familj tilllsammans juh längre tiden går. Hur bara allmänt fucking jävla underbart denna kille får mig att må? Det är wunderbart, totalt wunderbart!

Något mer som är underbart är att tiden går fort. Ja, än så länge uppskattar jag faktiskt att tiden går fort. När bebis kommit ut lär jag istället sitta och gnälla om vart fasen tiden tar vägen. Men just nu går det fort, lr för det mesta ;)
Idag har jag t ex suttit och kollat på en jäkla massa bebis bilder på folk som fått barn. Herre jisses vad man börjar längta efter lill skatten. Bara tanken att jag själv kommer ha ett litet knyte brevid mig inom ett par månader får mig att rysa av välbehag. Ja halva tiden har jag ju som sagt passerat. Gud vad jag längtar !!
Tror inte jag är ensamen om det  heller ;)

Och btw mina vänner, jag saknar er! Ni är jätte välkomna att hälsa på mig i Boden :) Jag har för mkt tid att göra massor av ingenting så :)

Näe nu ska jag ringa lillebror och pressa honom på lite info ;) Cyyyyya.



Hittade igår en sida där man kan kolla hur ens bebis kommer se ut.
Inte för att jag tror på detta för fem öre, men som en kul grej ;) haha!
Här är iaf resultatet om vi får en flicka. Datorn ville inte när jag skulle se
hur våran ev pojke skulle se ut. Hmm, nåja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0