Kladd-jävla-värme!

Guuud vad jag är less på detta förbannade klibbväder. Om då helst solen är framme och skiner så det är varmt, fint och skönt. Men bara detta jävla äckel kladd. Har vart på dåligt humör idag för det varit så kladdigt. Och nu när jag är gravid så svettas jag 100 gånger lättare. Haha lite bf får man vara ibland ;)

Har iaf vart duktig och tillagat hemmagjorda köttbullar idag och det var precis lika gott som vanligt! Måste ta och göra det oftare :) Tänkte ta och baka fler småfrallor här någon dag också. Åker dock till Kalix över helgen så ides inte börja med deta idag :) Inte för att Mattias kanske hade klagat men ;)

Kvällen kommer tillängnas till mys då jag kommer vara borta över helgen. Mattias tycker säkert bara det är skönt, men jag kommer då sakna han så jag tänkte passa på ;)
Kanske någon film också om man har tur? Nåja, nu ska jag ta ett efterlängtat bad! :) Cya!



Jo btw, fick nå erbjudande från "ViFöräldrar" tidningen. Typ 6 nr och två premier för ca 150kr så det nappade vi givetvis på. Igår fick vi hem premierna och det gjorde ju inte direkt att man längtar mindre efter kiddelito ;) En söt nalle overall och en söt filt. Bild finner ni nedan :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0