Home sweet home

Får väl börja med att utrsäkta uppdateringen, men jag har inte suttit vid en dator med internet på över en vecka. Därutav bloggtorkan :) Har ju som sagt vart hos Mattias föräldrar i nästan två veckor.
Har vart skönt att vara borta, men var riktigt skönt att få komma hem!

Har hunnit umgås med Mattias kusiner, Peter, peters tjej Elin och och Magnus. Vi har bott i varglyan och haft det bra ;) Förlovningen vet ni ju redan om, sen har vi vart till ett litet matställe i finland och ätit inte mindre än två gånger. Man får så mkt mat så det är helt sinnessjukt! Plus att det är jätte billigt. Fast och andra sidan kanske vi inte är så jävla normala heller med tanke på att vi åkte 14 mil för att käka pizza ;)
Har även träffat Mattias bror, hans flickvän och deras lilla tjej Stella :) Har badat bastu ett par varv, vart på marknad, hunnit träffa Elin två svängar, "badat" (gått ut i vattnet ända till knäna..), och...ööööhm...jaa säkert massa mer.

Nu är man som sagt hemma igen och har hunnit konstatera att här behövs det städas. Dock vet jag inte om jag tänker börja med att pajja min rygg med en städning det första jag gör. Den har skött sig så bra när vi vart borta. Skönt.
Näe, städningen får bli imorrn,..lr nått. Nu ska jag hämta mig ett stort glas cola som jag suttit och funderat på i över en timme. Nu har jag iaf uppdaterat lite :) Cya!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0