Fliiiiiiintaaa

Idag har jag vart som en enda stor hösäck och allmänt sett ut som en påse skridskor. Har vart helt sinnessjukt trött och inte alls mått bra. Samtidigt känner jag mig inte sjuk? Nåja, har piggnat till lite nu iaf. Har gjort i ordning köttet, salladen och grönsakerna som ska grillas. Nu inväntas bara ett telefon samtal från herr Sundelin så jag kan sätta köttet på grillen. Men fortfarande är telefonen tyst. Från början var det sagt att han skulle sluta 16....men nu vart det inte riktigt så. Nåja, live and let die! :)


Och så var det ju fredag igen, dessa underbara fredagar. Det borde finnas fler av dom ;) Det är bara någonting särskilt med fredagar. Vad har jag inte riktigt klurat ut än.
På tal om någonting helt annat, satan vad mörkt det vart inatt. Det var helt kolsvart utanför fönstret, plus att det små regnade. Satan så nöjd jag var när jag kröp ner till sängs. Jag älskar både regn och mörker. Missförstå mig inte, jag är inte en deperimerad människa, tvärtom. Jag mår toppen mest hela tiden! :)

Näe nu ska jag gå och sysselsätta mig med någonting annat. Typ dricka ett glas cola, yummie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0