Alldeles vid gränsen

Vädret har varit helt underbart dom senaste dagarna. Gietvis var dock den varmaste dagen då vi var till Ikea. Jisses, trodde seriöst jag skulle smälta bort :S
Igår for Mattias med sin far till Sunderbyn då passade jag på att åka till kalix och umgås med mami. Det var mkt trevligt! :) Vi var förbi mormor och satt ute och solade på altanen och surrade en hel del. Sen for jag och mammi och käkade på myggan. Käkade en kebab toast och det var tame fasen bland det godaste jag klämt denna sommar. Lätt så kommer jag nog hinna klämma ett par till såna denna sommar. Förhoppningsvis! ;)

Idag har det inte hänt måga knop. Har färgat håret på svärmor och suttit och surrat med henne. Busat med myran. Ska nog bege mig till våran lilla stuga och chilla där ett tag. Idag kommer Mattias kusin och hans flickvän hit från Umeå, så då blir det kanske lite mera liv och rörelse i stugan haha :)

Nåja, nu har jag juh kladdat ner litegrann iaf. Hare feeeint


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0