WIIIIE! :D

Igår var vi och kikade på två lägenheter, dock fastnade vi kanske lite mer för den enda. Fast dom var istort sett likadana haha ;D Men iaf så bestämde vi oss idag för den ena, så Mattias har ringt och bokat den och vi får flytta in redan nästa vecka :D Är glad som satan! För även om jag bor i denna lägenhet lika mkt som Mattias så har det ändå blivit så att det är Mattias lägenhet och jag är inneboende. Nu flyttar vi till en lägenhet som är lika ny för oss båda, det vill säga VÅRAN lägenhet :D Åååh jag längtar så det gör ont i magen hehe.


Näe, nu ska jag kolla lule när dom spöar Brynäs (hoppas jag iaf!)
Cya.


Sneak peak ;) Här ska vi bo! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0