Vaccinerad trots allt

Tog mig upp ur sängen och hela vägen till skolan imorse. Kan säga att det inte alls hann bli många timmars sömn natten som var. Men men, förhoppningsvis tar jag mig i säng tidigt ikväll. Är redan nu trött så egentligen borde man väl kanske gå och lägga sig redan nu.

Gick bra på skolan, slö start vilket gillas. Slutade vid lunch som jag gör varje måndag (vilket är greeat), kom hem och fixade lite saker som jag lovat mig själv att göra. Bla boka tid så jag kan förlänga mitt träningskort och komma igång med träningen igen. Så nästa vecka blir det rivstart! Ooosch jag längtar!

Har även hunnit vara och ta svininfluense vaccinet. Tänkte inte ta det, men med en hel del övervägan beslöt jag mig för att ta den trots allt. För att för mig gynnar det mig mer om jag tar den. Förstår dock alla som inte tar den. Influensa hysterin måste ju ha somnat? Längesen man hörde något alls.

Nåja, nu sitter jag vid laptopen och dregglar. Ska snoka runt lite till, duscha och kanske kramas lite med min karl. Sen blir det att sova. Men nu har jag uppdaterat mig lite iaf. Ha det gött sverige! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0