Söndagsmys

Vaknade utan baksmälla med tanke på att det endast vart 3 öl igår haha. Nåja, lika skönt var det.
Har svammlat med yokoo, mattias och elin ett tag imorse och sen begav vi oss vidare till kalix. Lr jag gjorde det haha. Har hunnit vara dit och fortsatt bygga på min tattoo på armen, dock hann vi tyvärr inte klart nu heller :/ Men men, får fixa det nån gång. Den var iaf cool, särskilt min stjärna, den är jag grymt nöjd med höhö ;)
Ja jag kanske lägger upp bild, inte nu iaf. Det får bli när den läkt lite iaf ;D

Nu ska jag krypa ner i soffan och se på film med älsko. Back to school imorrn. Satan vad veckorna går fort, hojja.
Men men, live and let die!


PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0