Lyckorus

Jag fick ett sånt jäkla lyckorus över mig nu mitt i allt. Kanske för att allt flyter på så jääävla bra nu, för bra för att vara sant?!
Skolan går bra (när jag väl får vara där), cystorna har skött sig helt ok väädligt länge nu (peppar peppar..), jag är så kär i min pojkvän så det gör ont i magen av alla fjärilar som flyger runt där, vi ska flytta till ny lagg MED SOVRUM <3 Jaa listan kan göras längre, men jag tycker det räcker så där :) Livet är allt bra underbart, och att man kan känna så fast man tittar ut genom fönstret och möts av snöovädret, det gör bara saken ännu bättre ;D
Dock är jag grymt sugen på nå gott kvälls fika. Typ varm choklad och nån god macka, kanske en film till det? Dock har jag inte något sällskap, förutom bajs hunden som numera är nybadad och inte har konkelbär hängandes där bak. Näe nu luktar hon till och med lite gott. Som sweet.

Näe, nu ska jag glo runt lite. Kolla lite möbler ;) Som jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0