Luktar gott som faan nu!

Home sweet home?!? Hemma är jag iaf. Känns nästan lite konstigt att inte vara på resande fot och istället för att gräva i en väska för att ta fram kläder osv, så behöver jag bara öppna garderobs dörren haha.
Har iaf vart fruktansvärt skönt att komma bort!

Väl hemma har det inte alls hänt särskilt mkt. Har plockat lite och fixat allmänna "sysslor" idag. Hann vara på systemet i förebyggande syfte, dock vart det ingen alkohol idag. Har inget sug alls.
Har vart och hämtat ut min nya parfym som jag fått av Mattias. Ingen mindre än Ed hardy orginalet ;D Som jag har längtat! MAAAH! Den luktar så sjukt gott så,...jaaa. Jag finner verkligen inga ord! Tack snälla älskling! Sen fick jag DKNY parfymen av svärmor igår också. Så ni förstår juh hur gott jag luktar ;) Som jag skrev på FB, måtte jag vara ful som stryk, men jääävlar jag luktar gott ;D Återigen tack älskling och tack käre svärmor! :)

Nu resterande av denna lördags kväll blir det inget annat än chill. Hade behövt gå till statoil och inhandla lite mer nikotin pinnar men orken och lusten är inte på topp.
Nåja, duscha ska jag iaf göra. Ha det gött peeps!





Kommentarer
sara isaksson

Din karl har inga polare? (skämtar) vill också ha parfyyyymer !!! fuskunge!

2010-01-11 @ 17:01:02
Anonym

Haha jadu jag vet faktiskt inte hur utbudet ser ut bland hans vänner? HAHA. Men jaa, jag har ett riktigt kap ;)

2010-01-11 @ 21:19:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0