Hahaha

Jag blir faan inte bättre på att ippdatera, bara sämre :P
Dock vill jag ha ny design i bloggen så kanske man blir mer inspirerad att skriva, det är iaf min tanke. Nåja, hoppas Ananlus har tid och fixa det snart :)

Idag har jag vaknat tidigt. Kanske inte världens bästa start på dagen, men men sånt som händer. Legat och dragit mig ända tills det var dags att bege sig till tvättstugan. Efter tvättstugan har jag käkat kyckling sallad och druckit citron vatten *mums*. Skulle behöva plocka till lite här också för här ser ut som...jaa?
Men jag ska iaf på gymet och förbränna lite fläsk, att bara sitta på arslet en lördag går inte gör sig. Nej nej, har suttit på röven för många lördagar nu haha.

Men ikväll äre fest som gäller ;D Iaf är det tanken?!? Dock måste jag få tag i yokoo så man får nått mer "bokat" svar. Har dock inte bestämt mig om jag vill gå ut i lule lr boden?!? Nåja, det är mitt minsta bekymmer ;D Cya peeps!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0