Lördag

Idag har jag sovit ut och det var riktigt skönt. Dock är jag inne i denna fruktansvärt jobbiga period då jag är konstant trött. Spelar ingen roll om jag sover en timme lr 17 timmar. Är jämt och ständigt trött och det tär verkligen på krafterna. Men men, cystorna ska juh alltid bråka på.

Har vart på lång prommis med Myran i det underbara väder vi haft idag. Gud så skönt att se solen skina. Det får verkligen ens humör att höjas till tusen. Var dessutom äckligt sugen på att köra skoter, grilla korv och dricka varm choklad. Mmm! Längtar verkligen efter det riktiga vårvädret :)

Sitter just nu med en toning i håret så det kanske inte ser så matt och äckligt ut. Blir nog att ta sig nån öl ikväll och gå över till Tomi och Helena :) Utgång vet jag dock ännu inte hur det blir? Ska iaf bli kul att komma ut lite :)

Annars hade det väl inte hunnit hända allt för mkt idag. Tänkte bara vara duktig och uppdatera lite :) Ska verkligen försöka ta mig i kragen och bli bättre på det. Dessutom har jag juh ny kamera så skulle behöva fota och lägga upp mera bilder i bloggen :) men men. Nu ska jag börja sköljs ur färgen. Ha det gott :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0