Loerdagen

Idag steg jag upp riktigt tidigt (för att vara jag alltså). Vaknade kring 9 redan och steg faktiskt upp inte alls långt efter det. Visseligen gick jag och la mig rätt tidigit igår (för att vara jag) ,men ändå.
Har hunnit dra en liten stadsrunda med älsk som har vart på sys och sen handlat till middag. Vi ska nämligen ha en middags gäst. Så det blir säkert trevligt :)

Efter stdsrundan vart det hem och käka lunch och nöta lite Cougar town. I love it! Det är riktigt beroende framkallande, och till och med Mattias gillar den. Min kräsne karl ;)

Nu sitter jga bara hemma och lurkar. Mattias har stuckit iväg till ishallen och ska döma hockey. Jag funderar på att läga mig i ett bad, skulle vara grymt underbart! Men får väl se om jag hinner.

Ikväll ska jag vara fylle chaffis till Luleå, tror det kan bli rätt skoj :) Ska bli skönt att bara vara nykter och ta det lugnt iaf :) Nåja, nu ska jag göra någon nytta,...lr nått.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0