Käftis

Har sovit ut idag vilket har varit helt underbart men tillslut var jag tvungen jag kämpa mig upp och bege mig till tandläkaren. Har nämligen begärt att få starta ett sånt här tand abonemang lr vad fasen man nu ska kalla det haha. Iaf så hade jag bra munhälsa, vita tänder och hon tyckte jag skötte mig bra. Dock hade jag ett mini mini mini hål som jag själv inte ens känner, men men, det måste tydligen lagas ändå det med.
Men hon var stolt att jag som haft tung piercing, inte ens hade en litet nötning på tänderna efter den. Det var juh iaf nice att höra ;D

Efter käftis kom jag hem, klädde mig varmare och begav mig ut på en liten prommis med myran. Dock tycker hon inte alls om att vara utomhus när det är så kallt ute. Så näe, där sket sig den "lång" promenaden.


Nu ska jag käka en lite senare lunch. Sen ska jag bara ligga i soffan och zappa mellan kanalerna och njuta av min lediga dag. Tvättsuga 17.00 jippie.
Ciiiao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0