Jävla skit ikea!

Jaha, när jag väl kom hem hade vi äntligen fått paketet från ikea med dom delar som vi inte fick med från början (trodde jag). Givetvis har dom skickat helt fel delar. HALLE FUCKING JÄVLA LUJAH! Börjar bli förbannat less att sova i en tält säng i tv rummet. Dessutom finner jag det inte särskilt givande att inte få dela säng med min karl. Faan träffar honom nog sällan så jag kan väl helst på sova med honom. Men ikket!

Och skrivaren har vi inte kopplat i och helt ärligt vet jag inte hur man gör haha. Så jag har ritat av delen från datorn och ska fara förbi nån härn affär lr liknande och se om det inte går att få tag i på annat håll. Så håll tummarna och tårna. ...Jävla skit ikea!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0