Helt i onödan

Mina visdoms tänder har börjat krångla och det är allt annat än skönt kan jag säga! Min kind är typ uppsvälld och min tunga åker dit automatiskt hela tiden och ska bry sig. Vilket resulterar i ännu mera smärta. Fy faan, man är som en litet barn, kan inte låta bli att pilla. Nåja, hoppas det går över snart. Annars blir jag knas!


Btw, kände att jag var tvungen att bevisa för min karl att jag faktiskt kan vara romantiskt. (Bortsett från att be pizza gubbar göra hjärtan på ens pizza). Så jag var och köpte 10 röda rosor, lite choklad och skrev ett brev till honom. Hah, slå det om ni kan ;) Nu har jag dock blottat hela mitt inre till honom så nu kanske han istället gör slut för han tycker man är nån wierdo ;D haha. Näe, men han såg rätt nöjd ut iaf :) Puuh!

Näe, nu ska jag göra en kraft ansträngning och bege mig till sängen, för det här går juh inte. Det är juh skola imorrn. BLÄÄÄ!
Godnatt sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0