Helgen är över nu igen

Det går så sjukt fort så det är faan läskigt! Men ack så kul jag hade igår, jisses alltså! Att äntligen få umgås med nå galna fruntimmer som är precis lika crazy som jag och mina tjejor. Tack lee för middagen och tack ni andra brudar för en riktigt bra kväll! Var förbannat kul kväll ;D Det måste göras om!


Idag har jag bara legat och degat i soffan precis hela dagen för mig själv. Och jag som inte alls tycker om att vara själv, men det har varit riktigt jävla skönt! Kanske för att jag fick en stor dos av sällskap igår haha ;D
Imorrn får man äntligen träffa älsko. Känns som om jag inte sett honom på hundra år :/ Men imorrn ska jag pussas en hel del med min karl, vare sig han vill lr inte!

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen börja bege mig mot sängen (soffan) för imorrn äre back to school som gäller. Men ha det gött folket! Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0