Fredagen har redan passerat

Återigen, helt sinnessjukt hur fort tiden går. Då var det fredag igen, lr fredagen är juh slut vid det här laget. Imorrn är det lördag och det lutar åt fest, Dock är jag helt ärligt kanske inte så där jätte sugen. Men känner jag mig själv rätt blir det antingen lr. Alltså typ nykter lr riktigt full. Äh, återstår att se :)

Idag har en vän till Mattias kommit på besök hos oss så vi har svammlat på med honom här ikväll. Har vart värre trevligt :) Jo juste, har dragit en lunch på stan med sara idag också. Hon hann till och med vara och hälsa på mig en sväng och få smaka på mina cupcakes ;D Dom var faan poppis alltså! Tror vi har en kvar nu!? Själv har jag endast ätit en haha. Jag tycker om att baka med äter faktiskt sällan mina bakverk. Lite knas kanske men jag är juh som jag blev :P

Har legat och sett skräckfilm här i mörkret med mig själv. Inte så jätte spännande. Äh, den var mest konstig filmen ändå. Nu har jag iaf lyckats bli trött och tänkte försöka sova. Tänkte bara passa på och kladda här lite medans jag kände mig kreativ ;D Annars, ha det gött sverige!
Bjuder på nån bild på mina cupcakes också (har lovat mamma) haha ;D








Kommentarer
Anonym

haha jävla barbie attack såg det ut som i ditt kylskåp med allt rosa ; ) men goda var dom !/sara

2010-02-14 @ 21:55:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0