1 år går fortare än man tror

Att det gör ja. Idag har nämligen jag och älsko firat ett år tsm. Helt sjuuuukt vat tiden går fort. Men men, säger väl som Mattias. Tiden går fort när man har roligt haha ;D
Känns verkligen som att det var nyss jag och Johanna drog till Lule i sista sekunden, att vi drog med till boden sen även där i sista sekunden. Och sen,..jaa :) Så vart det bara vi tillslut och har varit det sen dess. Och mer kär blir jag för varje dag som går, jag menar verkligen det.

Mkt som satan har hunnit hända detta år och vi har väl egentligen kanske hunnit gå igenom mer än vad dom flesta par gör under flera års tid. Men vad gör väl det? Vår kärlek blir antagligen bara starkare av det.

Överaskade min käre pojkvän med cupcakes när han kom hem från jobbet :) Dom vart inte lika söta som jag tänkt att dom skulle bli, dock var dom sjukligt goda ;D Det är juh faktiskt huvudsaken!

Har även hunnit vara ut och käka på Ming. Vart pepparstek med pottis gratäng, 10 points! Tack för en muuusig kväll hjärtat!

För övrigt tänker jag bara säga att jag är kär, hopplöst förälskad. Att man kunde bli så kär som jag är trodde jag faktiskt inte. Inte på det här sättet. Det känns verkligen som att jag funnit min pusselbit här i livet och jag hoppas pusselbiten trivs lika bra med mig som jag trivs med den haha ;)
Näe, men jag älskar dig Mattias, mer än allt och det vet du! :) Hoppas på fler underbara årmed dig hjärtat <3


Nu ska jag sluta smöra här i bloggen och göra någonting vettigt som att gå och lägga mig. Måste juh orka upp och gå till tvättstugan imorrn :O Godnatt Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0